Monday, April 21, 2008

2008 Reunion No.1 - Toronto

2008 yilinin ilk bulusmasi bu haftasonu Toronto’da gerceklesti: Ruty DC’den Toronto’ya geldi. Air Canada ile uctu, limoyla bana vardi Cumartesi 8 pm gibi. Gecen gelisinde goturdugum Spring Rolls Thai restauranti cok sevdigi icin baska bir subesi olan “Go”ya ciktik 9:30’da aksam yemegi icin! Bir sise Shiraz yuvarlayip onu bunu cekistirdikten ve yeni bf Pablo hakkindaki detaylari aldiktan sonra benim yurume mesafesindeki bachelor’a geri donduk. Hava sicakliklari 25 derecede seyrettigi icin Ruty cok mutlu; ben ondan da mutluydum.

Philips’in ev arkadasi Mark’in ve Toronto ekibinden Hannah’in dogumgunu olmasi sebebiyle evlerinde “low key” parti varmis. Ruty Arjantinli bf yapti diye kendisine aldigim Argento marka sarabimizi alip partiye yollandik. Porch’ta oturup degisik saraplarin tadina iyice! baktiktan sonra benim studyoya donup Malibu kokteyl olayina girdik. Hosgeldin yaz! Ve tabii happy birthday Mark & Hannah!

Ruty’ye benim devasa IKEA yatagi verdim. Ben Adam’in “hayatimdaki en rahat uykumu uyudum” dedigi couch’umda zibardim. Hernekadar (bu kelimecikler toplulugu bilesik mi yaziliyo Hafiya? aydinlat dedim!) kirmizi saraplarin esameleri goz ayalarimizda hala okunmaktaydiysa bile, pek bir dinlenmis kalktik. Iyi bir yatak secimi oldu bu sefer yani (gecen gelisinde Ruty’yi butun gece tekmeledigim icin sabah uyandigimda kendisini yanimda degil deri koltukta uyuklar bulmustum! Bad bad me!).
Hot mommy A aramaya basladi Ruty’yi oglen 12 civari. Hadi gelin, krosan aldik seklinde. Ruty’yi banyoya yolladim. Yaklasik 2 saat 45 dakika sonra, bir Fransizca public (bildigin People) dergisi bitirip 3 bardak cay ictikten sonra, baktim Ruty tesrif etti glamorous bir sekilde. Abarti tabii canim. 1 saatte hemencecik cikti banyodan! Kaptim bunu Eaton Center’a goturdum, brunch’lik taze malzeme alalim diye. Bizim Ruty gitti el yapimi australian cow-girl sapka aldi. Richtree’den pastalari tartlari attik cantaya ciktik Center’dan. Malumunuz Toronto. Demonstration, manifestation girla. Hele de hava boyle guzelken. Queen street boyunca “olalim green” seklinde yuruyus gerceklesmekte. Cekildik fotomuzu (sekil 1a), atladik taksiye, indian muzikler esliginde ve bol tesettur magazali little india’dan gecerek greek town’daki A&A’in evine vardik.

Baktik ki little A da koltuklarda yuvarlanmakta; hemen mincikladik tabii, kacar mi? Gozlerinden uyku akmakta olan minik A’yi oglen (den sonra) uykusuna yatirip solugu A&A’nin sevimli arka bahcede aldik. Hazirlanmis Mr & Mrs A: krosanlar, receller, ballar, beyaz ve zenci peynirler, hamlar, kisler, yumulduk. Bu yumulma demleme turk cayi esliginde ben diyim 3 siz deyin 5 saat surdu. O kadar cok espri patlatildi ki simdi hangisini yazsam diye kara dusunceler aldi beni...

Little A’yi yetistirme konusunda neler yapiyorsunuz sorusu uzerine, “what to expect” isimli kitaba baktiklari cevabi geldi ilk once. Turkce tercumesini Mr A verdi: “ne bekliyon?”. Mr & Mrs A’nin adult cizgi film asigi olduklarini gecen sefer ogrenmistik (happytreefriends). Bu sefer de lolcats kesfetmisler. Feysbooksuz muhabbet olamadi tabii (Hot mommy'ye Facebook’ta “y” var mi dedim? “Neresinde” dedi, iyi mi!). Madem herkes birbirini taniyor facebook’ta, kim kiminle seyetmis, kimin mensi gelmis vs. onlarin da cetelesi tutulsun istedik: date status, f... status, hatta “adet wall” olsun. Status update: I am late this month! gibi.... Hatta ve hatta, Mary mens olunca “bloddymery” blink etsin sag kosede :) Saklimiz gizlimiz kalmadi nasil olsa.

Cok az yemisiz gibi butun gun, Mr A’yi little A ile evde birakip hot mommy, Ruty ve ben Japanese yiyelim olduk. Toronto’muzun guzide Beaches semtinde adini su an tam hatirlayamadigim Japanese bir lokantada sushiler sakeler goturdukten sonra, lion’s bar isminde irish pub tadinda bir yerin bahcesinde de takildik 12 am’e kadar. 1 ictik, 10 gulduk. Daha ne olsun? Hayatin %80’i yemek ve muhabbet ise, biz %100 yaptik yani bu haftasonu. Sizleri de bekleriz... ktenksbye

8 comments:

Ruty said...

ohei!!

"Ne bekliyon? = What to expect?"
"Adet wall"
"birahi"
...........
Whoronto'da cok sey ogrendim bu haftasonu coook... Hostlarimiz Sawyer, Mr. A ve hostesimiz Hotmami cok iyi agirladilar beni.. ah ah.. ne guzeldi ikea yatak, arjantin saraplari, birahi ve muhabbet dolu aksamlar.. Simdi ofiste tekrar buraya gelebilmenin yerini yapiyorum.

kthnxby!

Yesim Arpat said...

'Hernekadar' yazılmaz, 'her ne kadar' yazılır.
Bir de göz ayaları ne ayol? İlk kez duydum.

Biz de dün Yonc, Düella ve ben Uçaksavar'daki çay bahçesinde oturduk geceyarısına kadar muhabbet ettik. Buraya da yaz geldi. Dışarda oturuluyor geceleri bile. Hepinizi çınlattık.

Duella said...

Reunion No.2 - NYC'ye hazırlık yapılıyor mu bakiim? :)

Sawyer said...

e sen New York'ta aileyle takilacam, kimselerle gorusemicem demedin mi herkeslere duella?

Ruty said...

Sawyer'a katiliyorum. Hem bana Dilocan geliyor ayni zamanda. Duella'dan 'aileyle takilicam, sizle isim olmaz' sinyali gelince ben de ona yesil isik yaktim. Beraber Bloomingdales, Nordstrom gibi turistik mekanlari fethedecegiz. Shop till drop!

Yesim Arpat said...

Sawyer'ı TR'de görün: http://www.medyafaresi.com/?hid=12927&cid=7

Sawyer said...

yahu uc bes gobek attim dansozle diye bu sizin turk medyasi (nasi diyo siz turkler) madara etmis beni ortama :)

raki, siskebap guzel, gene gelecek ben! lol

Amanda said...

Kolc, bekliyoruz DC reunion maceralarinin yazisini dedim. Geldin, umarim eglendin. Bizler senin gelmene cok memnun olduk anacim...

Bu arada yeni reunion in the making... 23-24 Mayis NYC - Duella, Ruty and AmanDa. Stay tuned!

Herkese iyi haftalar,
-AmanDa LeyLumLey