Sunday, April 13, 2008

The Notebook

Ask filmleri asigi degilim. Ama disarida sakir sakir bahar yagmurlari yagarken ve sikintidan televizyonda kanal zaplarken rastgeldigim bu filmi cok sevdim. Belki de basrol oyunculari Kanadali diyedir. Ryan Gosling ve Rachel McAdams bence iyi oynamislar.

Behind every great love, is a great story...

Aski bulamamis bizler gibi insanlar icin hala onun varligina inanma yolunda guclu bir destek bu film. “The Most Romantic movie since Titanic” demisler bir afiste. Ben aslinda Titanic’ten de romantic buldum. Ozellikle fotografta gorulen sahnede Noah "It wasn't over. It still isn't over!" diye haykirirken. Hala izlememis olan romantiklere duyurulur!

11 comments:

melontheroad said...

ben de bu filmi 5 ay geçirmek üzere kıbrısa şutlandığım zaman keşfedip izlemiş ve çok sevmiştim:)

Baris72 said...

Sawyer, buralari ben pek bir masonik buldum. Gercek adlar filan kullanilmiyor galiba. Umarim daha onceki bir yorumumda senin kimligini ifsa etmemisimdir.
Bir iki sorum var:
1) Birisi bloguna yorum yazdiginda sana otomatikman bir uyari mesaji geliyor mu?
2) Yeni bir yorum geldiginde, ayni yaziya daha once yorum yazmis olanlar bundan nasil haberdar oluyor? (Ha asagida bir zimbirti varmis, bir deneyeyim bakayim)

3) Tutun tarlasi muhabbeti dogru mu? Senin gibi bir insanin Lost dizine fit olduguna inanmak daha da guclesiyor simdi. Fit olmak Turkce argo bu arada.

Duella said...

ben de sovalye'ye siparis ettim, biz de seyredicez dedim.

Yesim Arpat said...

Ay hangi ara sipariş ettin?
Benim şaptiyle kendi kendinize işler çevirmeyin dedim. Adam Java'yla da benim cc'li olmadığım mailler çeviriyor zati. Kıskanırım.

Ben de bu filmi ta Amerika'da yaşarken Blockbuster'dan kiralamıştım ama bir türlü seyredemeyip iade etmek durumunda kalmıştım. Böyle bir dünya hareketim olmuştur zaten.

Sawyer said...

Hayat iste! Bir Kanada kanalinin cumartesi ogleden sonrasi filmi olarak yayinladigi bu ask filmiyle Turkiye'deki blockbuster satislarinin hareketlenecegini kim bilebilirdi? :)

Izleyin, guzel film. Tabii zengin kiz fakir cocuk olayindan baymis olanlara tavsiye olunmaz! Duella, ablan tarzi bir film, anla yani :)

Duella said...

annadım ben onu!
don't eat, sleep aside yani:)

Yesim Arpat said...

Şövalye hatırlamıyor bile Düella'nın ona bu filmi almasını söylediğini. Adamın balık hafızalı olduğunu unutmadan hareket edelim ve söylediklerinizin yerini bulacağına bel bağlamayayın.

Duella said...

sawyer (lost) istanbul'daymis. bugun bebekte millet kistirmis. reklam cekimine mi ne gelmis.

bizim sawyer nerede? hizli kostu, cabuk mu yoruldu yoksa?

Sawyer said...

E istanbul'da reklam cekiminde oldugum icin, pek yazamadim bu aralar :)

Yesim Arpat said...

Ya evet, herkes Josh Josh diye cosmuş. Yahu adam bizim toprak çıktı, ha. Georgialıymış. Georgia State'e felan gitmiş.

Sawyer said...

Georgia State'e gitmedim, University of Georgia'ya gittim. Off, bu sizin Turk medyasi da herseyi carpitiyor canim :)